Ekonomi

Vodafone’dan öğrencilere destek

Telekomünikasyonun önde gelen şirketlerinden Vodafone, eğitime teknolojinin gücüyle destek vermeye devam ettiğini duyurdu.

Şirket, yeni eğitim-öğretim yılının başlamasıyla birlikte Dersigo iş birliğiyle sunduğu dijital eğitim platformuyla Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) ve Lise Giriş Sınavı’na (LGS) hazırlanan öğrencilerin eğitim desteklerine ve soru analizlerine erişmelerini sağlayacak. en hızlı ve en uygun fiyatlı yol. Öğrenciler ister bahis açıklamasını ister soru bankasını veya her ikisini birden satın alarak diledikleri zaman sınavlara hazırlanabileceklerdir.

“TEKNOLOJİNİN TÜM İMKANLARINI KULLANIYORUZ”

Vodafone Türkiye Yürütme Konseyi Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Ülkemizde YKS’ye 3,5 milyona yakın genç, LGS’ye ise yaklaşık 1,3 milyon genç katılıyor. Bu öğrencilerin ve ailelerinin sınavlara hazırlanmaları ve en yeterli eğitim kurumlarına yerleştirilmeleri çok değerlidir. Sınav hazırlıkları hem zaman hem de bütçe açısından zorlu olabilir. Araştırmalara göre ülkemizde özel tamamlayıcı eğitime erişen öğrenci oranının %13 olduğunu görüyoruz. Yeni eğitim-öğretim yılının başlamasına paralel olarak Dersigo iş birliğiyle sunduğumuz dijital eğitim platformuyla her öğrencinin kaliteli eğitime hızlı ve uygun fiyatlarla erişmesini sağlıyoruz. Teknolojinin tüm olanaklarını kullanarak geliştirdiğimiz bu platform ile öğrencilerimize sınava hazırlık sürecinde tamamen dijital bir deneyim sunuyoruz. Kişiselleştirilmiş eğitim programımız ile öğrencileri tanıyor, hedeflerini biliyor ve onları müfredatın ortasında bunaltmadan, en uygun misyonlarla hedeflerine yönlendiriyoruz. “Söz konusu platformu, sınava hazırlık maratonu boyunca öğrenciyi tanıyan, anlayan, yönlendiren ve motive eden ama asla küsmeyen, yargılamayan ve her zaman yanında olan bir arkadaş olarak konumlandırmak istiyoruz” dedi.

OYUNLAŞTIRILMIŞ DİJİTAL EĞİTİM PLATFORMU

Vodafone, Dersigo iş birliğiyle teknolojinin tüm olanaklarından yararlanarak kullanıcılarına Yapay Zeka destekli, oyunlaştırılmış, rekabetçi ve ödüllü bir dijital eğitim platformu sundu. Kullanıcı adı ve şifre ile sisteme giriş yapan öğrencilerin öncelikle seviyeleri belirlenerek öğrenciler seviyelerine göre MetaLig’lere yerleştirilir. Rastgele bir MetaLeague’de oynayan öğrenciye özel görevler veriliyor ve öğrenciler verilen görevleri tamamladıkça puan ve elmas kazanarak bir üst lige çıkıyorlar. Öğrenciler sistem içerisinde mağazada kazandıkları elmasları harcayarak yetim kumbarasında biriktirebiliyor, sokak hayvanlarının beslenmesine destek olabiliyor, lösemili çocuklara yardım edebiliyor ya da kazandıkları elmaslarla fiziki soru bankası satın alarak kendilerini ödüllendirebiliyorlar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
Başa dön tuşu